Principalele concepte care ar trebui sa te preocupe sunt:

  • Organic Search
  • Paid Search and Display (PPC)
  • Email Marketing
  • Social Media
  • Conversion rate optimisation (CRO)

Organic Search

Este extrem de important sa avem abilitati care sa ne permita sa interpretam si sa folosim cat mai eficient datele obtinute in Google Analytics. O capacitate analitica dezvoltata ar trebui sa fie lozul castigator care sa iti ofere insight-urile cele mai folositoare.

PPC – Paid per Click

Cele mai multe platforme PPC ofera posibilitatea integrarii cu Google Analytics oferind astfel posibilitati de interpretare a datelor mult imbunatatite. Folosirea corecta a informatilor ne poate oferi raspunsuri la intrebarile cu care ne confruntam atunci cand pregatim o campanie SEO.

Email Marketing

Majoritatea email providerilor ofera posibilitatea de a integra scriptul Google Analytics in codul sursa al email-urilor trimise. Este important sa reusim sa identificam si sa monitorizam fiecare sursa de trafic. Ca marketer aveti obligatia sa speculati potentialul fiecaruia!

Social Media

Exista o multime de instrumente cu ajutorul carora puteti masura raportul efort investit – rezultate obtinute. Dar mult mai important este sa cititi raportarile intr-un mod corect si sa intelegeti de fapt cum functioneaza lucrurile.

In cazul in care desfasurati o campanie de promovare pentru un client pentru care comunicare face parte din valorile de brand graficul dvs. din Google Analytics ar trebui sa arate cam asa:

Rezultate Google Analitics

Conversion rate optimisation

La prima vedere nu are pare a fi un lucru cu care sa-ti consumi energia insa CRO iti ofera inght-uri interesate despre keywords-urile cu randament ridicat si vei avea astfel posibilitatea sa iti calibrezi eficient campania SEO. Totodata ca marketer primesti si informatiile necesare in ceea ce priveste distribuirea resurselor in functie de fiecare canal de comunicare.