Sau sa ne sunati la:
0755 151 227 (Digital)
0744 230 000 (Optimizare SEO)
Griffes31 este unul din furnizorii de top de haine si accesorii ale unor branduri internationale
renumite precum Armani, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess, Guess by Marciano, Moschino, Ralph Lauren, US Polo, Gant, Mangano, Trussardi, Roberto Cavalli, Elisabetta Franchi sau Costume National, toate cu o reducere de 50%-75% din pretul de retail. Magazinul Online isi propune ca prin fiecare vizita sa confere utilizatorului o experienta unica, o calatorie in lumea modei care sa-i stimuleze
creativitatea, sa-l ajuta sa exploreze noi dimensiuni conceptuale cu scopul de a-si
descoperi si a-si sublinia propriul stil.
Peste 60% din totalul cumparaturilor online sunt facute de pe smartphone sau tableta de aceea am propus un design full responsive. Alinierea la nevoia actuala a consumatorului de a putea naviga un Magazin Online si de a cumpara de pe orice tip de device, tableta sau telefon mobil de orice fel, fara a intampina probleme de functionalitate si design, nu este un lux ci mai degraba o necesitate.
Arhitectura unui Magazin Online presupune o buna planificare a resurselor si o intelegere in detaliu a mecanismelor specifice mediului online. Altfel spus, strategia de pozitionare pe piata, politica de vanzare, segmentarea publicului tinta, analiza pietei si a competitorilor, dar si nevoia de securitate a datelor personale ale clientilor, sunt cateva coordonate cheie ale procesului de constructie al un Magazin Online.
Functionalitatea unei platforme de tip eCommerce este cheia succesului in afacerile online. Dezvoltarea unui sistem intuitiv, optiunile de plata online, dar si variantele de transport sunt puncte cheie ce afecteza satisfactia utilizatorilor.
Fara un sitem intuitiv,
procesul de cumparare devine greoi devenind un dezavantaj competitiv avand in vedere multitudinea de alternative disponibile.
Mediul online prezinta o serie de
provocari cu privire la segmentarea publicului, competitivitatea, usurinta si fluiditatea procesului de cumparare.
Sitemele integrate disponibile,
variantele multiple de plata si de transport, dau un avantaj competitiv magazinelor online care le pun la dispozitia utilizatorilor.
Pentru a masura eficienta proiectului, am urmarit impreuna cu beneficiarul cativa indicatori cheie. Atat volumul vanzarilor, portofoliul de clienti noi dar si raza de acoperire sunt in continua crestere dupa cateva luni de la lansarea Magazinului Online.
Volumul vanzarilor a crescut
cu 30% si demonstreaza ca o strategie de vanzari bine definita pentru mediul online aduce profituri substantiale comerciantilor.
Aria de acoperire s-a marit
progresiv inca de la lansarea platformei trecand astfel de la stadiul de magazin la stadiul de magazin de nivel national.
Doar in primele saptamani de
la lansare, portofoliul de clienti noi a crescut datorita inlesniri accesului la produse prin intermediul magazinului online.